Kundeservice

Tieroom Kundeservice

1. Kontakt kundeservice
 
2. Købsvilkår, fragt og retur
 
3. Frequently Asked Questions



 

1. Kontakt kundeservice


Der er ikke noget som er vigtigere for os end at hjælpe dig, vores kunde, så hurtigt og smidigt som muligt. Tøv ikke med at kontakte os, uanset om du har små eller store spørgsmål

 
Du kan lettest få fat på os via e-mail på [email protected].
 

Vi har ingen kundeservice via telefon, eftersom det er for dyrt og vi fortsat ønsker at holde vores produktpriser lave. Behøver du telefonisk kontakt vil vi dog hellere end gerne ringe dig op.



2. Købsvilkår, fragt og retur

Moms

Alle vores priser er inklusive moms.

Levering

Vi sender vores varer med expresspost til hele verden. Efter at have modtaget din bestilling, sender vi din pakke afsted inden for 24 timer. Pakker til Danmark vil i 99% af alle tilfælde ankomme inden for 3-10 dage, hvis ordren er blevet placeret inden kl. 14.45 – altså inden for 48 timer. Størstedelen af ordrer leveres direkte til døren, men ved større ordrer skal pakken hentes i dit nærmeste afhentningsted.

 

Fragtpris

Fragten er altid gratis med almindelig post, uanset hvor meget du bestiller.

Vi kan også afsende din pakke som rekommenderet post med sporing, og tilmed med 24 timers levering. Kontakt os, hvis du er interesseret i et af disse alternativer.

 

For retur

Vi anser ikke et køb som afsluttet før, du har set og godkendt din vare. Du har fuld returret i 60 dage efter, du har modtaget varen. Du kan naturligvis bytte eller returnere dine varer, hvis ikke du er tilfreds med din bestilling. Hvis du vil returnere et produkt, skal du inkludere kvitteringen. Kryds boksen af ud for hvert produkt du returnerer. Hvis du har brug for en ny kvittering, skal du bare maile os til [email protected], så sender vi dig en ny.

Till bytte

Hvis du vil bytte et eller flere produkter i din ordre, skal du blot placere en ny ordre på de produkter, du ønsker, og udføre et normalt afkast som beskrevet ovenfor for de produkter, du ikke vil beholde.

 

Reklamation

Hvis din vare er beskadiget eller i stykker, når du modtager den, skal der laves en reklamation. Selvfølgelig står vi for alle portoudgifter. Kontakt os via e-mailen [email protected] og så erstatter vi din beskadigede vare så hurtigt som muligt. Med din nye vare sender vi en færdigadresseret og betalt kuvert, som bruges til returnering af varen.

 

Tavshedspligt og sikkerhed

Her på Tieroom garanterer vi for din tryghed, når du handler via internettet. Vores betalinger håndteres af det markedsledende danske selskab www.dibs.dk. Al information som vedrører betaling med kreditkort sendes vha. af en krypteret forbindelse. Hverken personlige oplysninger, betalingsoplysninger eller e-mail udleveres til nogen tredje part.



3. Hyppige spørgsmål (FAQ)


Hvad er Tieroom.dk?

Vi er en onlinebutik specialiseret i slips, og slipsets nærmeste venner, butterflies og lommetørklæder. Denne lille niche er alt vi koncentrerer os om, og derfor er vi eksperter inden for området. Vores mål er at producere slips, som vores kunder elsker og kommer tilbage til igen og igen. Vi arbejder også alt, hvad vi kan, for lynhurtig behandling og afsendelse af ordrer.
 

Hvem er I?

Tieroom A/S er et familieejet firma baseret i Uppsala, Sverige. Vi har beskæftiget os med slips på forskellige måder i mange år. Siden 2008 har vi koncentreret os om e-handel via Tieroom.se og vores eget mærke Notch. I 2013 åbnede vi vores onlinebutik op for danske kunder via webadressen Tieroom.dk. Vi er Niklas Andersson (administrerende direktør), Louise Ferlin (chefdesigner) og Christian Andersson (markedføring og teknik).
 

Hvilken størrelse er jeres slips?

På Tieroom.dk tilbyder vi slips i to forskellige størrelser, klassisk og smalt. Vores klassiske slips er 8–8,5 cm brede, hvor de er bredest. Denne bredde er i overenstemmelse med den traditionelle størrelse for slips. Vores smalle slips er 6 cm, hvor de er bredest. Længden på vores slips er ca. 150 cm. Dette er en standardlængde, som passer til de fleste.
 

Er jeres slips tynde eller tykke?

Vores slips er ikke tynde. Alle vores slips består af en høj koncentration af silke og vi anvender et tykt for, hvilket gør, at kvaliteten forbliver høj. Tykke slips er normalt mere slidstærke end tynde slips, og holder længere. De giver også en mere stabil og fuldendt slipseknude. 
 

Hvor mange forskellige mønstre tilbyder I?

I øjeblikket tilbyder vi over 400 forskellige mønstre. Vi forsøger så vidt muligt hele tiden at producere nok slips til, at der aldrig er et mønster, som ikke findes på lager. Desuden tilføjer vi hele tiden nye mønstre til vores sortiment, så du altid har adgang til en førsteklasseskollektion og masser af slips at vælge imellem.
 

Kan jeg købe en større mængde af det samme slips? Har I tilstrækkeligt mange slips af den samme type, så I kan opfylde min bestilling?

Oftest vil vi kunne håndtere og opfylde din bestilling af en større mængde slips af den samme type, men visse populære slips bliver hurtigt udsolgt. For at være sikker på at bestilling kan opfyldes, så send os først en e-mail til adressen [email protected]. Hvis vi ikke har nok slips af den type, du ønsker, så vil vi selvfølgelig hurtigt sy nogle flere til dig.
 

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Tøv ikke med at kontakte os, ligemeget hvor stort eller lille dit spørgsmål er. Via post kan du få fat på os på Tieroom AB, Salabacksgatan 58, 754 32 Uppsala, Sverige. Ellers er vi lettest at få fat på via e-mail på adressen [email protected]
 

Behandles mine personlige oplysninger og kreditkortsinformation fortroligt og sikkert?

Når du bestiller online håndteres din kreditkortsinformation eletronisk uden mennesklig indblanding. Din kreditkortsinformation gemmes aldrig i vores system, men håndteres udelukkende af vores betalingsformidler www.dibs.dk, som anvender et krypteret og sikkert system. Dit navn, din adresse og e-mail-adresse udleveres aldrig til en tredje part.
 

Hvor lang tid tager det for mit slips at blive sendt?

Alle bestillinger som vi modtager inden kl. 14:45 man-fre, sender vi dine varer samme dag. Bestillinger modtaget efter kl. 14:45 sender vi den efterfølgende dag. Bestillinger som kommer ind i weekenden sendes mandag.

Bemærk at jeres varer kan havne på postkontoret (eller et andet afhentningssted), hvilket i nogle tilfælde kan forlænge leveringstiden.
 

Hvordan er jeres returpolice?

Hvis du vil bytte et eller flere produkter i din ordre, skal du blot placere en ny ordre på de produkter, du ønsker, og udføre et normalt afkast som beskrevet ovenfor for de produkter, du ikke vil beholde.

Vi arbejder altid for, at vores kunder er tilfredse, og vi modtager derfor få returanmodninger. Men ønsker du alligevel at returnere eller bytte din vare, så gør vi det selvfølgelig uden at blinke. De eneste krav er, at slipset returneres inden for 60 dage, og at varen er uanvendt.

Du kan selvfølgelig altid gøre en reklamation. I så fald skal du sende din kvittering og dette dokument, hvor du tydeligt beskriver produktfejl, og hvis du ønsker et tilsvarende produkt, et andet produkt eller pengene tilbage. En eventuel tilbagebetaling gøres til det kreditkort som blev anvendt ved købet, eller igennem en justering af fakturaen. Dette sker samme dag, som vi modtager din vare.

Send returvarer til:

Tieroom AB
Salabacksgatan 58
754 32 Uppsala
Sverige

Bemærk at vores police for retur ikke gælder for tilpassede slips (f.eks. specialdesignede slips).

 

Kan jeg få min bestilling pakket ind som gave?

I øjeblikket tilbyder vi ikke mulighed for indpakning af gaver via vores hjemmeside, men kontakt os endelig på e-mail-adressen [email protected], og så vil vi selvfølgelig pakke din bestilling ind og sende den til en given adresse. Let fikset! Vi kan tilmed skrive et håndskrevet brev til modtageren.

 

Hvordan ved jeg, at min bestilling håndteres? 

Du ved, at din bestilling håndteres og at betalingen er gået igennem, når du modtager en beskræftelsesmail fra os. Hvis du ikke kan finde nogen bekræftelsesmail, så kig i din spamindbakke. Kan du stadig ikke finde nogen bekræftelsesmail, så kontakt os på [email protected] og beskriv, hvad du bestilte.

 

Hvorfor kan jeg ikke logge ind? Hvorfor havner mine varer ikke i indkøbskurven, når jeg trykker køb?

Vores onlinebtuik kræver, at du tillader cookies. Gå ind i din internetbrowsers sikkerhedsinstillinger og tjek, om du har cookies aktiveret.

I Internet Explorer kan du gøre dette ved at trykke på Værktøj i øverste venstre hjørne, så Internetalternativer, Sikkerhed, og til sidst trykke på Standard under indstillinger og vælge OK. Opdatér hjemmesiden, og alt burde fungerer.

Hvis du kun vil tillade cookies for Tieroom.dk, så klikker du på Sider under Sikkerhed og skriver www.tieroom.dk, og trykker Tillad.

 

Jeg har et spørgsmål, som ikke er blevet besvaret her på siden?

Send en e-mail til adressen [email protected] og så svarer vi på dit ubesvarede spørgsmål så hurtigt som muligt.

 

COPYRIGHT 2009-2023 TIEROOM